این صفحه شامل شرایط و ضوابط استفاده از وبسایت (“دلیکس”، “Delix.ir”، “سرویس”) و همه سرویس‌های آن (موجود در سایت اصلی و زیردامنه‌ها) از جمله استخراج متن از فایل‌ها، خدمات API و … بوده و همچنین مواردی که سبب حفظ حریم شخصی افراد و اطلاعات وارد شده است، می‌باشد. برای اطلاعات بیشتر درباره نحوه حفظ حریم خصوصی شما، این لینک را مشاهده کنید.
تمامی افرادی که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم شامل مهمانان یا افراد ثبت نام کرده که از محتوای وبسایت (اعم از فایل‌های قابل دانلود) و یا از سرویس (های) ارائه شده توسط این وبسایت استفاده می‌کنند، باید شرایط زیر را به صورت کامل بپذیرند:
آخرین بروز رسانی در تاریخ: شنبه – 3 تیر 1400 ساعت 19:00 به وقت ایران

تعاریف

دلیکس: تمامی خدمات و محتوای قابل دسترسی (بصورت مستقیم یا غیرمستقیم) در وبسایت دلیکس با تارنمای delix.ir و همه زیردامنه‌های آن (مانند api.delix.ir و app.delix.ir). این مورد می‌تواند در متن صفحه با کلمات “ما”، “وبسایت”، “سایت”، “سرویس” و “Delix” نیز مشخص شود.
کاربر: شامل تمامی افراد حقیقی یا حقوقی که به هرنحوی از خدمات وبسایت استفاده می‌کنند. کاربر می‌تواند عضو وبسایت باشد و یا نباشد.
خدمات: شامل تمامی امکانات قابل استفاده در سایت می شود که برای کاربران در نظر گرفته شده است.
API: رابط وب سرویسی که در اختیار کاربران گذاشته می‌شود تا از خدمات سایت در جاهایی غیر از این سایت بهره گیرند.
بلاگ: بخشی خبری سایت که محتوای مختلفی در قالب آموزش و اخبار مربوطه منتشر می‌شود.

شرایط عمومی

توضیحات خدمات

دلیکس، یک سرویس تحت وب آنلاین برای انجام نویسه خوان نوری (OCR) با قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی است. سرویس، محتوای متنی فایل‌های ورودی را استخراج کرده و در قالب فایل‌های قابل جستجو و ویرایش در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

دلیکس در داخل ایران مدیریت شده و تابع تمامی قوانین جمهوری اسلامی ایران است.

تغییر شرایط استفاده

محتوای این صفحه و شرایط و ضوابط استفاده از وبسایت ممکن است در هر زمانی بدون اطلاع به کاربران تغییر کند. تمامی تغییرات اعمال شده در این صفحه قابل مشاهده خواهند بود. شما متعهد به تجدید نظرهاى داده شده هستید؛ بنابرین طی بازه‌های زمانی مختلف، از این صفحه بازدید نمایید تا از شرایط و ضوابط تازه و تجدید نظرهای ارائه شده مطلع شوید.

دسترسی به وبسایت

محتوا و سرویس دهی وبسایت می‌تواند در هر زمانی به هر دلیلی (از جمله تغییر و بروز رسانی، ارتقاء نرم افزاری و سخت افزاری، فشار زیاد بر روی زیرساخت و …) قطع شود. بنابراین درصورت عدم دسترسی به این وبسایت به هر دلیلی یا قطع خدمات و مسدود شدن محتوای آن، ما هیچ گونه مسئولیتی را قبول نخواهیم کرد.

ایراد دهی سرویس

سعی کرده‌ایم اِشکال‌ها و ایرادهای سرویس را پیشبینی کرده و آن‌ها را رفع کنیم با این حال ممکن است سرویس ما همچنان دارای مشکل، ایراد و نواقصی باشد که کیفیت خدمات را قطع یا کاهش دهد. به دلیل ماهیت این خطاها، ما مسئولیتی را در قبال وجود این مشکلات بر عهده نخواهیم گرفت.

امنیت حساب‌های کاربری و رمزهای عبور

دلیکس تمام تلاش خود را برای حفظ امنیت اطلاعات وبسایت از جمله حساب‌های کاربری، فایل‌های آپلود شده و … انجام خواهد داد اما این حق را برای خود حفظ می‌کند که در مقابل مشکلات امنیتی احتمالی هیچ مسئولیتی را قبول نکند. حساب‌های کاربران توسط رمزهای عبورشان و یا از طریق حساب‌های ثالث (مانند Google Account) امن می‌شوند. همچنین کاربر موظف است تمامی کلیدهای ایجاد شده برای خدمات API (اگر ایجاد کرده باشد) را کاملا محرمانه نگه دارد.
بنابراین این برعهده کاربر است که رمز عبور، کلیدها و یا حساب‌های ثالث خود را حفظ کرده و در اختیار دیگران قرار ندهد.

مالکیت داده‌های ارسالی

مسئولیت و عواقب استفاده از فایل‌های ارسالی به عهده خود کاربر است و کاربر متعهد می‌شود که به صورت قانونی به فایل‌های ارسالی دسترسی داشته و اجازه انجام سرویس‌های مختلفی که در این سایت داده می‌شود را بر روی فایل‌ها دارد. ما قادر به تشخیص قانونی یا غیرقانونی بودن فایل ها نیستیم ولی این حق را برای خود محفوظ نگه می‌داریم که درصورت مشکوک بودن به نقض قوانین مالکیت فایل، وجود محتوای بد و … بتوانیم فایل را بررسی، حذف کرده و دسترسی به آن‌ها را محدود کنیم. همچنین این حق را برای خود حفظ میکنیم که با کاربر خاطی طبق قوانین برخورد کرده و دسترسی به حساب ایشان را محدود کنیم.

امنیت داده‌ها

ارتباطات تنها در بستر امن HTTPS برقرار خواهد شد. ما تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا داده های کاربران را امن و محفوظ نگه داشته داریم اما شرایطی وجود دارد که کنترل آن خارج از دسترس ماست. فایل‌های شما برای ذخیره و پردازش ممکن است به میزبان‌هایی در خارج از جمهوری اسلامی ایران فرستاده می‌شوند.

رفع مسئولیت

ما هیچ گونه مسئولیتی را در قبال عملکرد سیستم‌هایمان، خطاها و اشکالات، چه از طرف کاربر و چه از طرف سیستم قبول نخواهیم کرد. ما قادر به اطمینان دادن این که سرورها و میزبان‌هایمان و در نتیجه خروجی‌های سرویس‌مان بدون مشکل، ویروس و یا انواع بد افزارها و موارد مخرب باشد نیستیم. با این حال، خود را موظف به جبران خسارت‌های کاربران می‌دانیم. این جبران خسارت می‌تواند در قالب عودت وجه، افزایش اعتبار و … ارائه شود.

درصورت داشتن هرگونه سوال یا ابهام در این صفحه، با ما در ارتباط باشید.

بستن منو